Tuesday, June 13, 2006

NuruL Azreen Mohamad Zin

Indahnya detik bersama
Kau melukis warna mimpi hatiku
Hanya kau yang aku tunggu-tunggu
Biarkan aku bersama mu
Biarkan aku terlena dalam dakapan mu
Hanya kau yang slalu aku rindu
Dalam tidurku terjaga,Impikan kasihmu bersamaku
Terlena daku kembali,kau pulang padaku
Kehadiranmu kan membawa erti rindu
Disini bermulanya detik bersama
Kau melafazkan rindu dan kata bahgia
Kau bawa ku ke awan yang tinggi
Kau bertahta dihati
Detik bersamamu
Katakan saja nalurimu
Bawalah daku menemanimu
Membelai jiwa manismu
Hanya kau yang selalu aku tunggu
Ingin aku menatap wajahmu
Takkan ku lepaskan peluang bersama selamanya
Hanya kau yang selalu aku rindu
Ingin aku dibelaimu
Ingin aku bersamamu
Tak inginku kehilangan dirimu
Dalam tiduku terjaga
Impikan kasihmu bersamaku
Terlena daku kembali
Kau pulang padaku
Kehadiranmu kan membawa erti rindu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Megasutra - Portal Santapan Minda.

Kindly don't judge me with my blog...All the articles is my self expression as a human...The contents in this blog hopefully will not make all of you vex with me...

(c) 2007 tmnasir


(c) 2006 Mohamad Nasir B Tonny